Singin' in the Rain - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van famswart - WaarBenJij.nu Singin' in the Rain - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van famswart - WaarBenJij.nu

Singin' in the Rain

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg famswart

27 April 2017 | Verenigde Staten, New York

Dinsdag zijn we vertrokken naar New York City. De huurauto, die in de 1e helft van de vakantie onmisbaar was gebleken, hadden wij eerst teruggebracht. Met wij bedoel ik eigenlijk Marissa, want zij was steeds de 'bob', knows the way and was a good driver. Met de trein zijn we toen naar de Big Apple gegaan en vanaf het station verder met twee yellow cabs naar het Park Central Hotel. Zoals de naam al doet vermoeden is dit hotel vlakbij het Central Park in de wijk Manhattan gelegen. Het regende inmiddels al de hele dag en de wolkenkrabbers hadden zich in de wolken 'gekrabd': de hoge toppen van de gebouwen waren door de bewolking niet meer te zien. 's Avonds hebben wij een korte sightseeing gedaan over het Times Square en omgeving. Vervolgens Japans gegeten: wij hebben een goed adres voor jullie!