Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van famswart - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van famswart - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg famswart

20 April 2017 | Nederland, Amsterdam

Alle voorbereidingen zijn getroffen om er een mooie vakantie van te maken. De koffers zijn door Lia en Elma gepakt en een programma is door Marissa gemaakt. Wij (Lia, Elma en ik) vliegen morgen om 10.10 uur van Schiphol via Manchester naar New York, waar we om 16.00 uur plaatselijke tijd zullen aankomen. Er is een tijdverschil van 6 uur, dus in Nederland is het dan 22.00 uur. De weersverwachtingen (met uitzondering van zondag) zijn goed, dat betekent droog weer en een temperatuur van 15 á 18 graden. Wat ik verder van de reis naar Amerika mag verwachten, weet ik nog niet zo goed. Het zal allemaal wel heel groot zijn. Ik ken het land van de cowboyboeken Arendsoog, die ik vroeger als kind heb gelezen, en de westernseries Bonanza en Rawhide die in de jaren 60 en 70 populair waren op de televisie. Tegenwoordig wordt het nieuws meer beheerd door mr. Trump. Maar al deze personen zullen wij daar denk ik niet tegenkomen. Wat wij wel gaan ontdekken, willen wij met jullie delen en zullen in onze volgende reisverslagen vermeld staan.

• 20 April 2017 - 20:50

Peter En Carla:

Heel veel plezier

• 21 April 2017 - 09:40

Marieke Veldt:

Veel plezier en geniet met zn allen!!

• 21 April 2017 - 11:42

Gerard En Joke:

Goeie reis en we gaan jullie volgen!

• 21 April 2017 - 19:39

Familie A. Swárt:

Heeeel veeeeel plezier samen!!!

• 26 April 2017 - 10:38

Coen De Jong:

Leuk dat dit mogelijk is.
    Wat een technic.
    Veel plezier.

famswart

Wij (Wim, Lia, Niels, Marissa en Elma) gaan van vrijdag 21 t/m zondag 30 april naar de VS. Daar zullen wij 5 dagen in een Airbnb in Fairfield (CT) verblijven en 5 dagen in een hotel in New York City.

Actief sinds 17 April 2017